dilluns, 26 de novembre del 2012

Hola! Em dic Joshua i la meva entrada ala UEC m'ha agradat molt. He trobat a companys que ja coneixia, especialment la Belinda i el kevin, que són els millors. Hi havien alumnes antics com per exemple la Belinda , el Kevin, el Houssein, la Noe, el Rafik, el Cristian. I de nous: el Joshua ( jo), el Livian, la Judith  i el Nico.
De moment em va molt bé aqui a la UEC, em relaciono bastant bè amb els altres alumnes.
Gairebé no tenim  problemes, a vegades amb alguns algun conflicte lleu. Els professors són molt estrictes a vegades, però ho fan amb bona fè.
A la UEC es fan assignatures com: catàla, mates, tecno, ed.física, medi.natural, medi.social....És molt diferent que l' Institut, allà estudien moltes hores asseguts a la mateixa cadira i a la UEC fem projectes laborals, memòries, càrrecs i projectes individuals. De moment em va bastant bè. estic molt a gust amb els companys i em sento feliç.






Hola! jo soc la Belinda, porto ala UEC gairebe 3 anys i la nova entrada de nous alumnes, especialment el Joshua , la Judith , el Nicolas i el Livian ha fet que estiguem més acompanyats i alegres .Fem bastantes sortides: una als Forestals i un altra al bombers que com podeu veure el Joshua ha posat una foto molt bonica on sortim nosaltres .
Estic super contenta a la UEC perque em fan feliç el joshua i la judith i el kevin.
El dilluns i dijous a la tarda un grup van a la Mare de la Font a pintar els bolets que son : el Joshua , el Kevin, la Noe i el Rafik..I l' altre grup anem a Arrels a fer jardineria i som : la Judith , jo (Belinda), el Houssein, el Nico, el Livian i el Cristian.
No tinc problemes amb els companys, em cauen tots bè i no tinc conflictes amb ningú.